1) Πως μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου στο online κατάστημα;

Μπορείτε να πληρώσετε τις online αγορές σας μέσω αντικαταβολής, κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (VISA, MASTERCARD) καθώς επίσης και μέσω PayPal.

2) Πόσο κοστίζει μια αποστολή;

Για δέματα με βάρος έως 15 kg:

  • Για παραγγελίες αξίας πάνω από 70,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
  • Κάτω από 70,00€ χρεώνονται έξοδα αποστολής 5€ ανά παραγγελία.

Για δέματα με βάρος μεγαλύτερο από 15 kg:

  • Για παραγγελίες αξίας πάνω από 150,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
  • Κάτω από 150,00€ χρεώνονται έξοδα αποστολής 10,00 € ανά παραγγελία.

3) Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης μιας παραγγελίας;

Το SanaHome.gr παραδίδει την παραγγελία σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών της ΕΛΤΑ Courier. Τα πακέτα αποστέλλονται συνήθως εντός 2 ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας. Θα σας προσφέρουμε έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση του πακέτου σας στο διαδίκτυο.

Για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και βάσει διαθέσιμων αποθεμάτων, η παράδοση διεκπεραιώνεται μέχρι 14 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας.

Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, και αργιών.

Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος σε περιόδους εκπτώσεων και προσφορών.

4) Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης;

Πριν γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να τροποποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας καλώντας στο 2467022726 ή στέλνοντας email στο info@sanahome.gr με τα στοιχεία της νέας διεύθυνσης.

Κατόπιν αποστολής του δέματος, η διεύθυνση μπορεί να τροποποιηθεί από τον ίδιο τον πελάτη, με απευθείας επικοινωνία με την εταιρεία Courier.

5) Μπορώ να αλλάξω τα είδη της παραγγελίας που έχω καταχωρήσει;

Πριν την τιμολόγηση της παραγγελίας σας, έχετε τη δυνατότητα να την τροποποιήσετε επικοινωνώντας απευθείας μαζί μας στο 2467022726 ή στέλνοντας e-mail στο info@sanahome.gr.

6) Πώς μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Kατόπιν αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ενημερωτικό email με τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας σας για να μπορείτε να ενημερώνεστε ανά πάσα στιγμή για την πορεία της.

7) Πώς μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία που έχω ήδη πραγματοποιήσει;

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία στέλνοντας email στο info@sanahome.gr με το αίτημά σας ή απαντώντας στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

8) Μπορώ να κάνω παραγγελία ως επισκέπτης;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Sana Home ως επισκέπτης. Ωστόσο, για να μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας, για να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, για να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό σας καθώς και για να συντομεύσετε τη διαδικασία της παραγγελίας σας θα σας προτείναμε να κάνετε την αγορά σας κατόπιν εγγραφής στην ιστοσελίδα μας.

9) Πώς μπορώ να κάνω ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης;

Για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασής σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;” που εμφανίζεται κάτω από τη σύνδεση χρήστη και θα σας σταλεί ένας νέος κωδικός πρόσβασης στο email σας για να συνδεθείτε.

10) Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω τα προϊόντα που αγοράστηκαν στο Sanahome.gr;

Η Sana Home θέτει στη διάθεσή σας μία απλή διαδικασία για να πραγματοποιήσετε αλλαγές ή επιστροφές. Μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες στην ενότητα Επιστροφές

11) Τι θα πρέπει να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση που λάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν βασική προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε οποιασδήποτε μορφής αποζημίωση. Αν αποδεδειγμένα διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, έχετε το δικαίωμα μη αποδοχής και επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής του ποσού που καταβάλατε. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν το κατάστημα.

12) Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για τους παρακάτω λόγους:

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε καταχωρήσει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα η οποία έχει εκδώσει την κάρτα σας για να εξακριβώσετε τους λόγους για τους οποίους απορρίφθηκε η πληρωμή.

13) Είναι ασφαλής η χρήση της χρεωστικής/πιστωτικής μου κάρτας για αγορές στο sanahome.gr;

Nαι, όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal εξασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο ασφαλείας. Ακολουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των διεθνών οργανισμών καρτών Verified by Visa και MasterCard SecureCode για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα.